mandag den 28. maj 2007

Så nåede vi så langt

Jan og jeg kører stadig på med murerarbejdet. Og i denne weekend skulle der virkelig ske noget. Min mor tilbød os at tage ungerne med til min far på Lolland, så ville der være ro og fred til arbejdet. Lørdag skulle vi begge dog på arbejde men søndag og mandag blev der arbejdet igennem. Billedet til venstre er fra vi sluttede søndag og det højre er kun 4 timer gammelt, altså fra idag mandag. Indtil nu har vi lagt 500 sten og vi er halvvejs ... tror vi nok ;) det er lidt svært at regne ud, præcis hvor mange sten vi skal bruge da grunden er skrå. Vores deadline er egentlig på lørdag hvor Mie skal holde fødselsdag, men nu må vi se ..... tror lige vores arme og hænder skal have en hviledag imorgen .... så må vi se om vi når det ... men mon ikke gæsterne kan se tegningen ;)

4 kommentarer:

lam sagde ...

Ja nu kan man jo se det skrider fremad. det skal nok blive flot,når I engang bliver færdige og jeg er sikker på det er de ømme arme værd.

Annette sagde ...

Hold da helt op hvor ser det bare flot ud. Glæder mig til når jeg engang skal se det LIVE.

Anonym sagde ...

I er bare så dygtige.

Jeg glæder mig til på lørdag, når gæsterne ser haven. I har jo ikke rigtigt talt om, hvad I ville lave mere i haven.

Kærlig hilsen
Mor

Anonym sagde ...

Det ser da bare godt ud, Kit. Man må da sige at du har sans for murer arbejdet ;-)

Hej fra Lone