mandag den 4. juni 2007

nææææsten færdig :-P

Arj, vi blev ikke helt færdige til Mies fødselsdag. Allerførst gik Jans ankel sådan lidt af led, så han ikke kunne gå ... det kom så i orden ca. kl. 10 .... så regnede det, og hvor fedt er det og mure i regnvejr :( Men lidt nåede han da og igår fik vi fyldt ekstra jord i nogle af bedene. Der mangler også og blive købt lidt planter .. så mon ikke vi bliver færdige i løbet af denne uge eller næste??? Nu har jeg jo en fridag imorgen ... den skal nok bruges i haven ;)

8 kommentarer:

Annette sagde ...

Jeg så det næsten færdige projekt i lørdags, og det er BARE flot.
Er dybt misundelig...

Anonym sagde ...

Det ser bare rigtig flot ud, godt muret Kit.

Hej fra
Lone

Pialine sagde ...

Hej søde Kit
Jeg giver dig hermed en Nice Matters Award fordi du er så sød at lægge beskeder til mig. Du kan hente den på min hjemmeside,
Knuz
Pialine

Lone sagde ...

Håber snart at der sker noget på din blog igen..... Du er blevet tagged, se min blog

MULTISCRAP sagde ...

Hej Kit,

Jeps, - du er også blevet tagged af mig - se mere under dagens indlæg på min blog.

Iben
www.multiscrap.blogspot.com

Annette sagde ...

Hej Kit

Du er blevet tagget af mig.
Håber du går med på legen.


Tanker fra
Annette

Pia sagde ...

Hej Kit.
Du ønskes en glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.
Jeg håber du er glad for dit nye arbejde, jeg savner dit altid glade smil og friske måde at være på i butikken.

Stine66 sagde ...

Hej KIT - er du stadig levende i Scrapverdenen ? m.v.h. stine - sbyager@jubii.dk