tirsdag den 27. januar 2009

Pyyyhhhh .....

Så fik jeg lagt lidt på bloggen ... mon ikke jeg skal tage mig lidt sammen og få gjort det lidt oftere ;)
Sidder her og tænker på hvordan Nemesis kommer snigende når man udtaler sig " det er sjældent vi er syge, og ikke mindst at ungerne har været det" .... bang ... så sidder man der. Mie var med på job torsdag og fredag. Daniel havde høj feber lørdag, nogenlunde frisk søndag, ondt i halsen i morges og så kom han med mig på job ..... her til aften har han igen høj feber ... f... man skal holde sin k... - heldigvis (hvis man må kalde det det) er Daniels bedste ven Clara også syg, og hendes mor holder hende hjemme imorgen og har tilbudt mig at Daniel kan komme derover inden jeg kører på arbejde ... hun er bare en engel ;)
At have ungerne med på job er egentlig meget hyggeligt men også anstrengende ... arj, det gik faktisk ok, Mie opførte sig eksemplarisk og syntes vist egentlig også det var dejligt at der den ene dag var hjemmelavet lagkage, da en af mine kollegaer fyldte 40 år, dagen efter fik vi hjemmelavet flødeboller (Viking Chokolade bor liiiige i nærheden .. og vi kender åbningstiderne ;) ... tror hun syntes det var iorden. Daniel klarede den også fint, men lidt mere krudt i røven ;)
Nu må jeg hellere smutte i køjen ... er vist blevet lidt sent, men syntes lige jeg ville være up to date med bloggen .....
Tak fordi du kiggede med .... og på gensyn ;)

Ingen kommentarer: