mandag den 26. januar 2009

Scrapdåse - til en jeg har kær ;)

Så fik jeg endelig taget billeder af min nye "dille" ... scrapdåser. Og imens jeg var i fuld gang, ytrede min veninde Runa at hun da egentlig gerne ville have sådan en .... så, så man lige mig stort set gå igang med det samme ... og det greb om sig .... først 1 dåse ... så 2 ... også kunne hun ligeså godt få den sidste også ;)
Det lyserøde karton er fra Signature Suite og det brune er bagsiden fra Basic Grey. Derudover har jeg brugt Prima blomster, brads, bogstaver fra Panduro samt masser af bling bling. Teksterne på dåser er "TobleRuna" - hendes forum-nickname (og som undertekst har hun altid ... sød som chokoladen) derfor er den mellemste "one 4 U" fra Toblerone reklamen og den sidste .... jaaaaee, man ved aldrig ;)

Jeg håber hun bliver glad for dem .... hun får dem overbragt på scrap n' dream-messen 7. februar.

4 kommentarer:

Runa sagde ...

SØDE Jeg er MEGA glad allerede!!!

Du er så sød! Og jeg glæder mig til at se dem IRL... OG bling?? Uhm *lækkergladsmiley*
Og SÅ skal der krammes!!

Kram Runa

Pia sagde ...

Hvor er det nogle lækre guf dåser, skønne farver og pynt du har brugt

Annika sagde ...

Ai hvor er de søde - og hvor er Runa dog bare heldig.

Pialine sagde ...

Heldige Runa - kan godt forstå hun allerede er glad.

Knuzzer
Pialine