søndag den 13. juni 2010

Broløb 2010

Så har jeg vist slået min personlige rekord i stædighed ... gennemførte igår Broløbet 2010 på godt 21 km og løb (i mit lidt langsomme tempo) heeele vejen. Det var en fantastisk oplevelse ... og når jeg krydser broen næste gang i bil, vil jeg nok lade tanker vende tilbage til den dag :o)
Løbet startede med 4,6 km i tunnellen ... f... det var varmt ... har aldrig svedt så meget tror jeg, men hvor var det befriende at komme ud i luften igen. Over broen var der godt nok kolosal medvind (glad for det ikke var modvind ;o)
Kan huske at jeg ved ca 8 km tænkte ved mig selv at det her var det fedeste jeg havde gjort og det var da ingen sag ... ved 11 km kom så første sejr, da jeg aldrig har løbet så langt før. Da jeg passerede 17 km mødte jeg muren og analyserede for mig selv om hvornår man stopper fordi det er for hårdt ... men tænkte så ... nu er jeg nået så langt .... så skal jeg bare være færdig :o)
Jeg løb i mål sammen med en 4-5 andre (der gik :o) og kommentatoren kiggede på mig med sin kikkert og derefter på sin bærbare og budte mig derefter velkommen med "her har vi så Marianne Kit Møller med 34138 ... velkommen i mål med dette flotte resultat" ... dejlig velkomst :o)
Derefter var der en god lang gåtur til bagageområdet og et forhåbentlig gensyn med min svigerinde Jeannette som gennemførte med tiden 2.05 super godt :o) Min tid er ca 3.15 (sparta havde åbenbart problemer med chipregistreringen og jeg venter svar på en mail med rettelse.
Jeannette stod og ventede i en kø med min taske også var det bare om at komme hjem.
Her dagen derpå hvor det idag var liiidt svært at komme ud af sengen ... har vildt ondt i hele kroppen men det luner med de dejlige hilsner fra venner og kollegaer og ikke mindst de konstante "jeg er bare så stolt af dig" fra min mand Jan.
Glæder mig nu til at komme på arbejde imorgen og høre kollegaerne tider og oplevelser :o)

Tak fordi i læste med ... ses :o)

1 kommentar:

Lise sagde ...

Det er sku sejt Kit :-) gid det var mig.