lørdag den 5. februar 2011

Så småt igang igen :o)

Så er det vist på tide at jeg kommer lidt igang igen .... har fået lavet lidt her på det sidste og satser på meget mere.
Er begyndt at "læse" lydbøger. Har her i Januar måned fået lyttet mig igennem Stieg Larssons triologi: "Mænd der hader kvinder", "Pigen der legede med ilden" og "Luftkastellet der blev sprængt" samt set alle filmene i extended version. Super fede bøger og film ... men er dog glad for at jeg har læst dem og ikke kun set filmene .. man får meget mere med i bøgerne.
Og samtidig med at lytter kan jeg så få lavet lidt kreativt imens. Jeg kan scrappe, hækle eller blot noget som lave mad og ordne vasketøj ... super fedt.
    
Og Noomi Rapace er en fantatisk skuespiller ... savner hende helt ... må finde flere film med hende :o)

Ingen kommentarer: