torsdag den 8. januar 2009

Jul i Tivoli - 13. november 2008

Jeg ved godt det er lidt sent men jeg lovede jo at opdatere min blog, så får lige at komme lidt igang vil jeg ligge lidt billeder ind fra julen og nytåret ... :)
Jeg var så heldig at blive udtrukket på arbejdet til 2 billetter til Jul i Tivoli. Det blev så ungerne, mormor og jeg selv der tog derind. Vi skulle jo så selvfølgelig købe 2 ekstra billetter og vi stod længe og snakkede om vi skulle købe årskort til børnene, vi valgte så at købe almindelig billetter, og det viste sig at være en særdeles god idé, for d. 28. november (oveni købet på min fødselsdag) fik vi julegave på arbejdet ... et guldkort der gjaldt resten af 2008 og HELE 2009 ... et guldkort er hvor man kan tage 5 gæster med sig i Tivoli, og oveni bliver turpas også billigere .... nøj ... hvor skal vi i Tivoli i årets løb ... og med Fredagsrock man kan tage ind til ... super fedt :)
Inde i nissebyen syntes børnene det var sjovt at se hvad nisserne havde fundet på af sjove ting og sager i år.
Mie skulle så også liiiige op og hilse på julemanden. Mie tror fuldt og fast på ham og sidste år da vi besøgte ham og hun fortalte ham hvad hun ønskede sig, gik det i opfyldelse .... og mon ikke vi tager et år mere .... i år fik hun minsanten også det der stod øverst på ønskesedlen ;) Imens mormor tog børnene med en tur i luftgyngerne, prøvede jeg at tage lidt "natfoto" - lidt intermistisk ved at sætte det på et gelænder og tage det med udløser ;)
Alt i alt en dejlig dag/aften .... sen aften ... tror ungerne lå i deres senge kl. 22 ... og liiidt trætte næste morgen.

2 kommentarer:

Runa sagde ...

Jamen søde!
Så er det jo jer 3, vi skal i tivoli med her i 09 :O)

Anonym sagde ...

hvorfor ikke:)