fredag den 9. januar 2009

Skøjteprinsesser - 28. december 2008

Da vi var til 2. juledag, kom Jan på den idé at vi kunne tage ud og stå på skøjter i Rødovre Skøjtehal. Det gjorde vi så, og vi var os, Mormor, Morfar, min bror Torben, vores svigerinde Jeannette, og nevø og niece Anton og Nadia samt Daniels gode klassekammerat Clara og hendes mor Diana. Vi mødtes kl. 17 da de åbnede, vi fik alle skøjter på også var det bare ud og igang. Nogle havde det sværer end andre. Mie tog det i stiv arm, mens Daniel var lidt mere usikker og ikke syntes noget er særlig spændende når han ikke lige kan det første gang ;) Min mor kun et par ture langs kanten, hvorefter hun gik ud og aflevere skøjterne pænt igen og tog støvler på :) Jeg anede ikke min bror kunne stå på skøjter ... han var dog rigtig uheldig og landede ligeså uheldigt med armen mellem ribbenene og isen .... han tog faktisk senere på skadestuen og kom på stærke smertestillende og har vist først været på arbejde idag :( Da vi aftalte at nu ville vi tage hjemad, faldt min far lige på den ene røvballe og slog den noget så fælt, tror egentlig heller ikke hans blå/lilla/gule/sorte mærke er helt forsvundet endnu ..... men sjovt var det :)

Ingen kommentarer: