fredag den 9. januar 2009

Nytårsaften 2008 - 2009

Nytårsaften blev fejret med ingen ringere end Mormor og Morfar ... tror det er mange år siden jeg har tilbragt så mange timer med dem i jule/nytårsdagene :) Vi skulle blot holde en stille og rolig aften med dejlig mad og hygge. Middagen stod på lakseroulade, roastbeef med hasselback kartofter og bananasplit. Efter maden så vi sjov og spas med Dirch Passer, det var lige noget for Daniel. Vi skulle så også have vist Mormor og Morfar hvordan man spillede Wii, og inden længe var alle igang med et spil bowling. Da det blev tid så vi som altid 90-års fødselsdag, skålede i børnechampagne (Jan ville på gaden og køre taxa efter fyrværkeriet så han skulle jo holde sig ædru, så vi kunne ligeså godt dele med ungerne ;) og kransekage. Derefter gik vi ud på vejen og fik brændt lidt krudt af. Daniel løb hen til en klassekammerat for at hilse og kom hurtigt tilbage for at høre om han måtte tage hen til Frederik og spille lidt Wii med ham og Lasse .... det er jo ikke hver dag der er mulighed for at løbe på legebesøg kl. 1 om natten ;) Han kom tilbage ved halv 2 tiden og Mormor og Morfor kørte kl. 2. Næste morgen kom Jan hjem kl. 8.30, godt træt og gik lige på hovedet i seng, jeg stod op ved 10-tiden inden vi fik morgenmad, ringede Mormor om ikke vi havde lyst til at gå en tur med i skoven .... jeg tænkte ... arj ... men jo, tror alle ville have godt af det ... ungerne syntes så ikke det var den bedste idé jeg havde fået længe men de blev overtalt syntes egentlig også det var en dejlig tur .... der var ingen der havde regnet med at de skulle vare 3½ time at gå runden på 5 km i Boserup Skov .... men ungerne fik rutsjet ned af lerskrænten og det er altid et hit.

2 kommentarer:

Lise sagde ...

Kit for pokker, du gav mig mit livs største chok... du har opdtateret din blog, og ikke kun med et indlæg, næææ nej der er op til flere herinde. GISP!

Godt nytår til dig søde, jeg glæder mig til mange opdateringer herinde.

Håber du har det godt.

Knus
Lise

Pialine sagde ...

Hold da op Kit du har da fået gang i din blog - godt at se. Sikken I har hygget jer og flotte billeder du har taget - rigtig gode stemningsbilleder.
Knuzzer