fredag den 9. januar 2009

jep ... jeg er igang .. og hvor er det fedt .. :)

Som nogen nok har set er der sket lidt her på siden (kom også først i seng kl. 2, og var lidt træt her til morgen) men nu tænkte jeg ... nu skal det være, og ikke noget med at nappe den over et par gange men på een gang. Det er dejligt at være igang og kan næsten ikke vente med at få taget billeder som jeg kan ligge ind, men også fotograferet noget af det scrap jeg egentlig får lavet, for jeg får lavet noget. Jeg har blandt andet fremstillet nogle bestillingskort til en kollega, ca. 20 julekort, en kaffedåse pyntet til min niece i julegave da hun skulle have penge til tøj (hun er 11 år og ønskede sig tøj i Punk-stil .... der er vi jo ikke helt nået til her i huset, så tænkte at kolde kontanter nok var lykken. Jeg pyntede også en kagedåse til min svigermor i jule/fødselsdagsgave ... super flot hvis jeg selv skal sige det :) i den fik hun 52 små bundter med 7 stk. 2-kroner i hver til at købe ugens Her&Nu hver uge i 2009. Jeg har desværre ikke fået taget billeder af noget af det tror jeg :( men så må jeg jo bare lave lidt flere, for mon ikke de også bliver gode. Idag har jeg fri da jeg i weekenden havde lørdagsvagt ... super dejligt med en fridag, den er dog fyldt godt op med gøremål ... vi skal fejre Daniels fødselsdag imorgen for familien ... han bliver 9 år på tirsdag. Skal faktisk ud og bytte guitaren han fik i julegave sammen med Wii'en ... håber ikke det er fordi den er slidt allerede ... den ene tast virker ikke :( Må sørge for at få ladet kameraet op, tømt kortet så jeg er klar til hyggedagen imorgen ... vi har planlagt Wii turnering med hele familien ..... det bliver SÅ sjovt :) Vi ses snart :)

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Ja vi hygger os også med wii spil sammen med børnebørnene, ja vi spille det også selv om de ikke er her, det er rigtig sjovt. Jeg glæder mig til at se nogle af dine scrap projekter, kan være vi mødes til nogle af de arrangementer der er her i foråret.Du må have en dejlig fredag.

Reiko sagde ...

Hvor dejligt du er kommet igang igen, og hyggeligt lige at møde dig i Brugsen. SMIL. Sådan er det jo i lokalsamfund. Jeg glæder mig til at kunne følge med på din side igen og se lidt produktivt.
Måske jeg også kunne få taget mig sammen til at komme på nogle af de arragementer rundt omkring i landet.

Runa sagde ...

Jeg kan godt forstå I er vilde med jeres Wii... Kan mærke at vi også bliver meget glad for vores!!

Forresten - kikkede og kikkede, men ikke et sneek peek af dem, kun du ved hvad er!!!